کولر صنعتی سلولزی 40000 ایران مشعل

تامین سرمایش فضاهای گوناگونی سالن های صنعتی، سوله ها، کارخانه ها، تعمیرگاه ها و مواردی از این دست همیشه حائز اهمیت بوده و این موضوع افراد را با چالش روبرو کرده است. راهکار های قدیمی سرمایش همواره با مسائل مختلفی چون راندمان پایین، مصرف بالای انرژی و عدم توانایی سرمایش مطلوب و مناسب برای شرایط آب و هوایی ایران همراه بوده است.
مجموعه ایران مشعل با بیش 40 دهه سابقه در حوزه گرمایش با محصول موفق و نام آشنای خود گرماتاب، در جهت رفع خلع موجود در حوزه کولر های صنعتی و ارائه راهکاری یکپارچه و با همان کیفیت و پشتیبانی همیشگی خود، نسبت به ارایه کولر صنعتی جدید خود اقدام نموده است.
کولر صنعتی آکسیال ایران مشعل با بکار گیری پدهای سلولزی صنعتی، انتقال قدرت کوبله مستقیم و مصرف برق یک پنجم کولر های مشابه، راهکاری نوین و ایده آل برای تامین سرمایش فضاهای صنعتی و عمومی است.

مزایای کولر صنعتی آکسیال ایران مشعل

  • کاهش صدای چشمگیر نسبت به مدل های مشابه
  • کاهش مصرف برق قابل توجه نسبت به دیگر کولرهای صنعتی  ( مصرف حداکثری 4/5 آمپر)
  • استفاده از مرغوب ترین ورق گالوانیزه
  • استفاده از پوشش رنگی الکترواستاتیک

مزایای پد سلولزی کولر صنعتی آکسیال ایران

پد سلولزی کولر صنعتی آکسیال ایران مشعل جایگزین نوین و بهینه پوشال های قدیمی کولر هستند که برودت بیشتر هوای محیط را به ارمغان می‌آورند از مزایای این پدها می توان به این موارد اشاره کرد:

افزایش 4 تا 5 برابری سطح تبخیر در برابر پوشال های قدیمی کولر به دلیل استفاده از سطوح ناصاف و مواج برای افزایش خنکی و برودت

افزایش 5 برابری دوام و ماندگاری نسبت به پوشال های قدیمی کولر بدین معنا که اگر 1 سال عمر مفید پوشال های قدیمی کولر باشد، می‌توان تا 5 برابر در وضعیت مشابه از پد سلولزی کولر صنعتی آکسیال ایران مشعل استفاده کرد.

ج) پوشالهای کولر بعد از مدتی به علت آهک موجود در آب و گرد و غبار موجود  در هوا اشباع شده و کارایی خـود را از دست می دهنـد و خنکی لازم را ندارند و به ناچار تعویض می شوند ولی پد های سلولزی با گذشت مدت زمانی از استفاده آنها و ایجاد لایه آهک و گرد وغبار روی سطح آنها به علت ایجاد  سطح تبخیر بیشتر بازده و راندمان بیشتری خواهند داشت.

سوالات متداول 

  • مزیت استفاده از پد سلولزی در کولرهای صنعتی ایران مشعل چیست؟
    راندمان بالاتر، افزایش 4 تا 5 برابری سطح تبخیر و افزایش 5 برابری عمر پد سلولزی نسبت به پوشال
  • گارانتی کولرهای صنعتی ایران مشعل چقدر است؟
    تمامی کولرهای ارایه شده از سوی ایران مشعل دارای 2 سال گارانتی بدنه هستند.
  • از کجا می‌توانم کولر ایران مشعل بخرم؟
    همواره می‌توانید با تماس با شماره تلفن 02141402 از نزدیک ترین نمایندگی رسمی ایران مشعل مطلع شوید.

فهرست